Weekend i Stockholm - del 1

Hej mina vänner! Jag är tillbaka i vardagen efter an alldeles underbar helg i Stockholm. Har så mycket bilder från den så jag tycker vi börjar med lördagen. Flög alltså fredagkväll och landade rätt sent. Nona väntade på mig på Arlanda eftersom hon kom hem från Spanien och så hoppade vi i en taxi till pappas båt och gick och la oss direkt.

På lördag morgon sov vi ut och åt sedan en god lunch med pappa, Avy och Mei som också var ombord över helgen. Trevligt att vara alla tillsammans igen.

Jag hade på mig kjol och topp från Forever21.

På eftermiddagen gick jag, Nona och Mei i land. Promenerade till Kungsträdgården och spanade in Matmässan Smaka på Stockholm.

Sedan mötte vi upp Sarah och hennes kompis Sofia och tog takeaway från Lett. Första acaibowlen i mitt liv, så himla god. Avnjöt alltihop i Humlågården och catchade upp, det var ju inte igår liksom.

Shoppade lite smått och sedan promenerade vi tillbaka till båten med pappa och Avy. Det var nämligen dags för att testa den fina poolen! Jag hade såklart glömt bikini men fick låna denna av Nona som jag trivdes riktigt bra i. Så himla härligt att simma, en av höjdpunkterna från helgen!

På kvällen åt vi middag i en av hotellets restauranger, blev lite smått och gott och sedan avslutade jag med en green tea sorbet! Det var första dagen, resten kommer!